Tuesday, November 15, 2005

Her har i mig tilbaage



Så er jeg vidst atter med blog!
-dog en ny....og jeg syns lissom at resumeét fra del 1, fylder lidt vel meget....-det finder jeg nok ud af at fikse en dag...

Nåmen lige for at følge op på hvor del 1 sluttede, til dem der nåede at få det med.
Ja så var jeg jo til læge i torsdags pga. de mærkelige blødninger og smerter jeg havde haft. Han konstaterede ved en GU at min livmoder var forstørret, så jeg skulle vende tilbage med en morgenurin dagen derpå...
Urinprøven var ganske negativ :o(
Altså...jeg ved godt det er vældig naivt! -men altså, jeg går enormt hurtigt i selvsving...
Men nej.... endnu en hurtig tur i den lede følelsesmæssige rutchetur....
Og så lige nu, hvor jeg ikke engang gider at være i tivoliet....æv!

Her til morgen vågnede jeg op til smerter (igen) og sørme også blod.... ALTSÅ!!!!
nå, men jeg skal igen til læge på mandag....

Egentlig skal del-2 ikke handle spor om den nedre del af Gitte.....men jeg skal vidst lige ha´sat det sidste punktum...

3 Comments:

Blogger Spirren said...

Der var du så :-)

10:22 AM  
Blogger soesterlystig said...

Dejligt at have dig tilbage:-) Hvor er det dog irriterende, at de nedre regioner ikke bare kan arte sig!!

2:52 AM  
Blogger Mira said...

Velkommen tilbage :-) Var lige ved at blive lidt bekymret for dig.

6:32 AM  

Post a Comment

<< Home