Sunday, November 20, 2005

Rart at huske på





eller måske ikke?!

Hvad skal Gittes Hemmelige hule -del 2 mon så handle om når nu konen (undertegnede) ikke gider snakke om menstruation, ægløsninger, parringsritualer (ej Ok, så vidt kom 1eren dog alligevel aldrig) skuffelser, nedture og frustrationer....
Kort sagt ikke mere BiB-cirkus herfra...for en stund!

Jeg er lidt blank.... Det er jo netop i BiB-cirkusset jeg har haft min manege de sidste 3½ år....nu vil jeg læne mig tilbage, grave godt ned i min MEGA-popcorn og heppe og beundre i andre derinde i manegen....

-Hvad bilder hun sig ind?!?!
men rolig nu....jeg vil såmænd også bidrage til underholdningen! -tænkte at pauseklovn var et job for mig?
-men hvad skal jeg dog skrive om?????

Hey, hjælp mig lige!

1 Comments:

Blogger Amocca said...

velkommen tilbage - hvad du skal skrive om? jamen pigebarn - det må du da vide haha

Er det lidt hønen og ægget det her? hvad kom først? ideen eller bloggen...

men jeg glæder mig til en køretur sammen med dig i december... hvis jeg får slik og gaver i bilen, så skal jeg nok sidde stille hele vejen til sikeborg *ggg*

3:59 PM  

Post a Comment

<< Home