Monday, November 28, 2005

Glædelig jul og godt nytår!

Normaltvis er jeg aldrig i god tid med juleforberedelser og den slags, og normalt siger jeg aldrig sådanne ord så tidligt, -altså før december måned overhovedet er skudt officielt igang.
Men der er en mening med galskaben.
Jeg tager nemli´på "ferie" fra på torsdag og hvornår jeg kommer hjem igen ved jeg ikke, men det bliver ihvertfald ikke før en gang i det nye år.

Sagen er den at jeg de sidste 3 år har levet en (ret stor) del af mit liv på internettet. Det har været enormt hyggeligt og det har også hjulpet mig utroligt gennem svære tider. Jeg har på godt og ondt været dybt afhængig af daglige "fix" af besøg på forums, blogsider osv.
Jeg vil komme til at savne det er der ingen tvivl om, men jeg savner også bare "at være mig"
Derfor ferie...

De sidste tre år har været præget af megen "rutchetur" i forbindelse med behandlingen og 3 graviditeter der blot skulle resultere i tunge skuffelser.
At have mit andet hjem "her" har hjulpet utroligt meget, og jeg er gang på gang blevet hevet op af det sorte hul...helt op på hesten igen.... her sidder jeg nu, og har derfor besluttet at nu har jeg lyst til at ride en tur ud og se nogle andre sider af livet... jeg ved de sorte huller på vejen til det endelige mål er der, og at jeg nok skal havne dernede før eller siden, men måske jeg kan trække tiden, hvis jeg lader være med at ride i ring om hullerne??

Metafor...ja... men jeg kan ikke rigtig forlare på andre måder, uden at det vil lyde negativt, og det er det så absolut ikke!

Om ikke så længe (sikkert inden jul) skal jeg ha´lavet en HSG. -egentlig ville jeg helst udskyde det, men på den anden side har vi valgt at det skal overståes...der KAN jo dukke noget op vi evt. skal forholde os til... desuden er der eksamen og semester-2 start i januar/februar...

Men altså! ingen dramatik, jeg kommer helt sikkert tilbage på et eller andet tidspunkt, men nu vil jeg holde en ferie...

Så rigtig rigtig glædelig jul og godt nytår!

9 Comments:

Blogger Mira said...

Glædelig jul og godt nytår til dig også. Du vil være savnet her i blogland!!!

12:22 AM  
Blogger Spirren said...

Jeg håber, at du også må få en skøn jul og et rigtig godt nytår Gitte.

Jeg glæder mig alleredfe til at høre nyt fra dig i det nye år, der kun kan bringe en masse godt til os alle:-)

Knus M

3:47 AM  
Blogger Amocca said...

jamen da også en glædelig jul til dig og et godt nytår - men vi ses da stadig d 12... ikke? Jeg regner jo med at du er min privatchaffør ;-)

AMocca

4:55 AM  
Blogger HBT said...

Ha en god ferie. Og god jul og godt nytår.

Knus

10:38 AM  
Blogger Solsikke said...

Du må have en dejlige ridetur rundt i verden. Jeg glæder mig til du når til målet!

Glædelig jul og et rigtigt godt nytår til dig også!

12:13 AM  
Blogger soesterlystig said...

Glædelig jul, godt nytår og god ferie... vi ses i det nye smukke! :-) S.

6:11 AM  
Blogger Lene said...

Jeg har din mail så af mig bliver du altså først ønsket glædelig jul om en tre ugers tid;-)

10:43 AM  
Blogger Unknown said...

Du er savnet i Blogland - men jeg håber du nyder julebag og nytårsbrag til vi ses igen
PUK

2:38 AM  
Blogger MrsBaloui said...

Også God Jul herfra :) Håber du nyder din tid offline og rigtig får julehygget med familien.

Skal vi mødes i LEGOland til sommer? Nu har vi snakket om det så mange gange ;)

Knus
Louise

1:26 AM  

Post a Comment

<< Home