Tuesday, December 13, 2005

Ho ho ho hooooo


Hej Piger!
jeg er her stadig... lurer næsten dagligt, men schyyyyyh!

Her går det godt! Har lige været syg nogen dage, men er nu atter stablet på højkant og klar til al ræset... Skolen kræver ufatteligt meget af min tid, og selv om det er verdens mest spændende studie, så GLÆDER jeg mig vildt til juleferien.
I år har vi lejet et sommerhus i det midtjydske (ude ved havet) som vi skal fejre julen i sammen med min mor og "pap"far, min moster og hendes familie....det bliver superskønt med en uge ved havet! -væk fra alt ræs og bare nyde julen og hinanden 100%
Min skønne tøs er som sin moar total vild med jul. Vi Har lavet konfekt (bliver nok nødt til at lave endnu en portion) kogt klejner (her skal der vidst også suppleres op....) lavet et intakt juletræspynt-sæt til sommerhus-juletræet....saltdejsfigurer, sukkerfigurer, perler og prismer...jov jov! Vi har lavet julegaver i stor stil, fået købt og pakket ind, vi har pyntet og meget mere.
Julen er skøn! -måske kan jeg i disse dage ekstra mærke hvor suverænt priviligeret jeg er med denne skønne tøs, som vi juleaftens-nat for snart 6 år siden var så ufatteligt heldige at blive forældre til.
Jeg håber så inderligt at I også har en skøn lille pusling at jule med næste år...ja nogen af jer kan jo rent faktisk nå at få en med i år, Rikke ;o)

De allervarmeste tanker og gode ønsker for både jul og hele 2006 som lykkens år!

4 Comments:

Blogger soesterlystig said...

Sorry - har lige opdaget at jeg har scoret din overskrift på mit juleindlæg... Glædelig, glædelig jul Gitzen!

12:18 AM  
Blogger Spirren said...

Glædelig jul til dig også Gitte.

1:58 AM  
Blogger MariaG said...

God JUuuUL til dig også...hun ser jo bare for skøn ud, din lille nissepige :0)

7:55 AM  
Blogger Mira said...

Glædelig Jul til dig også Gitte. Lyder hyggeligt med alt juleriet :-)

7:46 AM  

Post a Comment

<< Home