Tuesday, December 20, 2005

good old blogger-style

øhmn... Rikke spørger om jeg er tilbage i det gamel tema?
mjaaaa...
egentlig er jeg her jo slet ikke, hæææh!
men altså....det der med at skrive om BiB, nedtællinger,cyklus og iiiih og ÅÅÅÅÅH ....det er åbenbart nemmere end blot at være mig! altså her....
i det virkelige liv er jeg faktisk blevet ENORMT god til bare at være mig!

må øve mig lidt...måske et dagbogsindlæg er sagen????

Tirsdag d. 20/12.05

Stod lettere fortumlet op kl. 6.30 -mit vækkeur havde af uforklarlige årsager ikke ringet...heldigvis skulle jeg på toilettet ;o)

Træls morgentrafik heeeele vejen til Århus (notat: vi trænger også til nye vinduesviskere!)
2 timeres forelæsning i statistik (notat: det skal der vist liiiiige læses lidt op på)
Herefter kørte jeg til lægen med en klassekammerat, der havde MEGET ondt i maven.... -det er ikke at spøge med, så vi tog 5 tøser afsted.... og så på Mc. Donalds bagefter (Notat: El Maco, eller hva den hedder...den er OK!)
Kom tilbage til Biokemi og histologi

træls trafik hjem igen! (notat: jeg skal også ha´sprinklervæske fyldt på)

Hjem omkring efter dankortet.....direkte til Randers City og få ordnet de sidste 3 julegaver! (notat: wheeeeee de SIDSTE!!! done!)

Henter Anne hos en legekammerat, hjem, og fluks igang med at lave mad sammen mr. D der også lige var kommet hjem (Notat: nogle rester fra igår, noget salat og så et hvidløgsflute....OK....faktisk bedre end El Maco.)

Mr. D. kører til badminton og Anne og jeg laver julegaver...(notat:eeeeeeeeej det kunne vi godt ha´lavet for længst! -nå men det nåes nok)
Se julekalender... putte Anne
sidde lidt her og så er der vidst lige lidt mere julegave-arbejde til mig :o/

der er nu kun 3 dage til vi tager i sommerhus....HJÆÆÆLP!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det skal du vist øve dig lidt mere på *GG*

Glædelig jul!

PS. Hvis du sender en mail med telefonnr, får du en SMS når jeg har født :-)

12:33 AM  
Blogger MrsBaloui said...

*Hø Hø* Har du siddet med diktafonen klar ved munden hele dagen?

Glædelig "BagJul" og Godt Nytår

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home