Wednesday, January 11, 2006

Åh altså!

Iiiih hvor er det træls, for at sige det på jydsk!
Min Sølvklump (Bastian, -katten) har ikke været inde siden engang igår. Det sker engang imellem at han tager sig en lille sviptur (selvom han er kastreret) og jeg hader det lige meget hver gang!
Og så i det her vejr....det blæser, regner og er gråt og trist.... *suk* min store fede dovne missetat burde altså ligge og slænge sig på sofaen istedet for at rende derude og spille fandango...øv!

Og for at det lissom ikke skulle være nok så er jeg også i enormt dårligt humør, jeg er træt, og får slet slet ikke læst så meget til eksamen som jeg burde! Har været ude og løbe, det var oissekoldt, og snesmattet, har grisset mine fine nye hvide løbesko...PIS!
Om 20 minutter kommer mr. D hjem og vi skal op og se Annes "fritter" (SFO) som hun skal starte i, her d. 1/2
Bagefter fluks videre til et stk. syg svigermor (stakkels hende) og videre til ridning med pigebarnet.
Nå ja og så skal der laves mad, ryddes op, hygges, bades og puttes....
det var så lissom den dag....
og altså...
jeg ville bare så gerne lige ligge et par timer med Sølvklumpen og Guldklumpen (og Mr. D hvis han er sød) på sofaen... Og så få læst lidt, for det burde jeg jo.....

yyyyyrdrk hvor er jeg dog ynkelig!!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bassemanden skal nok komme hjem igen :-)

4:23 AM  
Blogger GitteK said...

buhuuuuuuu!
har stadig ikke set skyggen af ham, og det er så koldt og vådt udebfor
vrææææææææææl!

7:33 AM  

Post a Comment

<< Home