Friday, January 06, 2006

Nyt år

sørme så, tiden går!

Så er jeg atter på banen igen, en dejlig jul og et OK nytår veloverstået :o)
Ligeledes er en projekt-fremlæggelse, så nu venter blot en læseferie og en eksamen forude...
Forude venter også en Hsg. og måske et par IUI-forsøg mere...måske ikke?
En skiferie i uge 7 og en sommerferie på Bornholm i uge 29 er også skrevet i kalenderen.
En operation i den arme arm skal overståes. Helst inden sommer, hvor jeg efter eksamen skal en tur ud i det virkelige liv med kittel på....
Når vi kommer hjem fra Bornholm skal den store pige også sendes i skole...

uuuusjh hvor tiden bare går og går!

År 2005 bød også på en del.
Ingen graviditet, godt nok.... men dog en masse chancer og ikke mindst masser og håb og drømme.
Vi var 3 uger i Canada -fantastisk tur!
Der blev bygget i huset, og bortset fra nogle fodlister er vi faktisk færdige!
Armen blev opereret
Halvgamle forældre blev fejret og studiestart blev skudt igang

Jeg er godt tilfreds med det hele. Selvfølgelig var der visse ting der burde være anderledes, men når alt kommer til alt synes jeg at tiden bliver brugt godt!

Vil slutte af med Mottoét for 2006.
Min kloge datter har selv sagt det.

"Det farligste her i livet er at brække hjertet!"

4 Comments:

Blogger Freudika said...

Klog lille pige du har der :-)

10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh ja! Skiferie! Vi har lige bestilt til uge 10 til Hemsedal. Her på Fyn er vinterferie i uge 8, men vi har været alt for sent ude til at kunne bestille ferie der... Enten ingen hytte eller også ingen færge *GG*

Og ja! Din kloge pige bliver også stor! Min kloge dreng bliver snart 7, hvor blev tiden af, hvor de var små?

12:58 PM  
Blogger Mira said...

Godt nytår Gitte. Hun har fuldstændig ret din bette pige :-)

2:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

For faen hun er klog, din tøs. Godt nytår til dig - jeg skulle lige til at efterlyse dig :-)

2:41 AM  

Post a Comment

<< Home