Monday, January 16, 2006

Hallo!

Altså.....
der er tlf.tid ml. 13-14 mangdag - torsdag....
og så sgu! så er det sgu´en telefonsvarer man får i røret.... I øvrigt en tlf.svarer der fortæller telefontiden...

Hallo!!!! klokken er 13.04..... og det er lissom 3 gang jeg ringer

ALTSÅ!!!!! ;o)

Nå der blev hul igennem.....
men ingen tid til mig...hrmmmf!
blev allernådigst skrevet op til et evt. afbud...men altså!
-må prøve igen næste gang....hvor det så sikkert vil falde sammen med vores skiferie eller min punktpraktik....

sætter hesten ind igen!

2 Comments:

Blogger GitteK said...

og nu er der optaget!

4:06 AM  
Blogger soesterlystig said...

Årh... jeg havde slet ikke set, at du var begyndt at skrive igen... det var sørme ærgerligt, nu må jeg jo bruge lidt af min arb. tid til at læse tilbage:-)

5:10 AM  

Post a Comment

<< Home