Saturday, January 14, 2006

har fundet min hest....


ej OK.... udover katten, kaninen og alle fiskene har vi ikke nogen dyr.
hesten er altså min BiB-hest...
jeg har trukket den ud af stalden, og måske klar til endnu et BiB-ridt...hmmm altså hvis nu...

-Jeg fik menses i går morges.... AV!
Synes det er ondt og dybt ironisk at noget i sig selv så PISSE frustrerende som menses absolut skal gøre så ondt....
Smertestillende tog toppen (plejer at kunne tage mere af toppen) men i nat var virkningen åbenbart pludselig ovre, og jeg vandrede op får at få noget mere... puha! blev forrygende dårlig og troede jeg skulle både besvime og kaste op...mest besvime! så jeg lå et kvarters tid og klamrede mig til fliserne på gulvet, FØJ!
-jeg gjorde dog ingen af delene, fik pillerne ned, og fyldt varmedunken op....vappede koldtsvedende i seng igen, og gik ud som et lys! -idag er bedre...

Nå men hesten, mine damer og herrer!
På mandag, ringer jeg til Røngtenafdelingen og får (sgu!) en tid til den der hsg...
Da jeg fik stillet den i udsigt for måneder tilbage, betød det egentlig ikke rigtig det store, men nu hvor tiden nærmer sig bliver jeg lidt småklam i hænderne ved tanken.... hva´nu hvis???? -hva´nu hvis æggelederen er lukket? hva´nu hvis den ikke er.... sidstnævnte ville jo være klart at foretrække, men så er jeg jo også på vej op på hesten igen.... IUI i vente!

Prrrr! stå lige her, søde hest....jeg skal liiiige ta´mig sammen

4 Comments:

Blogger Mira said...

*klapper hesten og giver den en gulerod*. Håber din HSG går godt.

Knus fra Mira

7:43 AM  
Blogger HBT said...

Håber du får en tid når du ringer i morgen. held og lykke.

Knus

3:19 AM  
Blogger Spirren said...

Held og lykke Gitte.
Den hest skal nok ride dig i mål.

knus M

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Et lille trick til at gøre hesten rolig er at klø den på halsen.

Du skal nok komme i mål, du og din hest! Den ser i hvert fald god og stærk ud.

Jeg tror på jer!
Knus

4:11 AM  

Post a Comment

<< Home