Monday, January 23, 2006

Det en OMér

Det var det; eksamen er overstået....
*suk* -og jeg VAR virkeligt som forventet frygtelig dårlig til det!!!
Æv, faktisk så dårlig at jeg ikke tror jeg har klaret den :o(
Jeg har sgu aldrig prøvet at dumpe før... men altså, en gang skal måske være den første???! -det er ikke jordens undergang, man får en OMér til sommer..

Men uanset er første semester overstået, og om 1½ uge tager vi hul på andet semester...
Hvilket betyder!!! 1½ uges ferie!!!!
Så selvom stemningen er på ÆV og migrænen gnaver i hele kraniet....
så er det trods alt ret skønt!!!

2 Comments:

Blogger Amocca said...

jeg dumpede for første gang nogensinde i sommeren 2004 - og det skulle jo vise sig at være en velsignelse i sig selv, da vi jo kort tid efter blev diagnosticeret infertile og jeg gik i koma...

og det er da ikke sjovt at dumpe - men sådan i det store billede... ja så betyder det jo ikke en skid, vel?

du er jo ung og smækker og lækker ;o) så skid hul i at uddannelsen evt. bliver udskudt et halvt år pga en dum eksamen...

4:43 AM  
Blogger MariaG said...

Jeg krydser fingre for, at det måske alligevel er gået godt!!

11:18 PM  

Post a Comment

<< Home