Sunday, January 22, 2006

Til gengæld...


Det kan godt være at min sviger-pap-mor der ikke ved så meget om fertilitet, spånplader eller for den sags skyld fladlus.... men almindelige (gammeldaws) husmor-sysler...der er hun på banen.
Vi fik gris (altså sådan en slagtet, parteret en) her i weekenden....og mens jeg pakkede i 4 forskellige slags poser : mørbrad, steg, kotelletter og hakket kød.......... så remsede hun jo op (ja jeg kan ikke huske hvad) men en steg er altså ikke bare en steg...og en kotellet er altsså ikke bare en kottelet...NÅ!

Jeg blev ikke stram i betrækket (dengang, forrige episode) det kan man ikke....hun er naiv og ikke så snu (men altså vældig sød) hun har gået hjemme ALTID med sine 7 (syv) børn...
så altså...

_________________________________________________________
Imorgen skal jeg til eksamen....og jeg har IKKE fået forberedt mig godt nok, overhovedet....ØV!
Plejer at kunne klare det på lykke og fromme alligevel... meeeeeeeeen det er jo lissom noget andet nu.....øv!
Skriftlig eksamen...sådan lissom, bordet fanger....og ingen kære mor eller Censor her...
GISP!!!! nu blir´jeg jo lissom nervøs

2 Comments:

Blogger Freudika said...

En hel masse held og lykke med eksamen :-)

5:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

hvorfor ikke:)

10:24 PM  

Post a Comment

<< Home