Tuesday, January 31, 2006

*snif snif*

Man kan nærmest dufte det ikk???
Inferlitet...
mennesker man ellers ikke snakker med om sådanne "nære-intime" ting.... kan man alligevel godt opsnuse "har problemer med det" -som min mand så enkelt siger. Vi har gjort det flere gange. 1 hold bekendte, min fætter og hans kone, Frede & Mary (selvom det vidst gik hurtigt over) og vores nabo....


Ved ikke hvoffor man udvikler denne 6 sans for "det" ....I kender den osse ikk´?

Fik igår at vide at naboerne nu skal ha´tvillinger.... reagensglas, you know..... og dermed fik vi endnu engang bevist, at joooo den var god nok! ;o)
__________________________________________________________

I øvrigt gik det super i børnehaven idag. Sammen med nogle andre mødre holdt vi et brag af en afslutningsfest for vores nu store børn... *snøft*
Pizzasnegle, pølsehorn, grønt, frugt, kager, saftevand,flødeboller og slik..... der manglede intet. Anne og veninden skrålede "det er sommer, det er sol og det er søøøøøndaaaag" hele vejen hjem.... tager det som et tegn på at det har været en suveræn vellykket dag...

Og Søs... årh tak! hvor er du sød....
sidder jo helt og får lyst til at fortælle hele den lange Britney Spas agtige historie!?

5 Comments:

Blogger Mira said...

Eeej det lyder bare hyggeligt med børnehaven. Og jeg vil tilslutte mig Søs; jeg tror du er en super-mor:-)
Og jo du har sikkert ret i det med at man kan fornemme infertiliteten. Jeg har dog bare endnu ikke oplevet nogen i min omgangskreds. De sprøjter allesammen børn ud på stribe....

10:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan kun tilslutte mig hylekoret: Du er en superduper mor. Bare jeg kunne blive næsten lige så god :-)

Jov, infertilitet lugter af....??? Fisk?

4:06 AM  
Blogger GitteK said...

Nej det lugter af pis og lort ;o)

Åh altså! jamen hvis bare man ælsker sin unge 200% bliver man automatisk den bedste mor i hele verden!
Gid alting var så enkelt!!!

4:54 AM  
Blogger soesterlystig said...

Jeg kan til gengæld lugte graviditet på laaaaang afstand... hvor fedt er det? Fx. har jeg en stærk fornemmelse af at det er Heidi (HBT)'s tur nu! Men hæng mig nu ikke op på det!! :-)

7:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hvorfor er det lige, at man kan det? Altså fornemme den slags?

Og jeg vil tilslutte mig ulvekoret, der hyler "GOOOOD MOOOOR!"

Håber Anne har haft et par super fantastiske dage i skolen.

KNUS!

7:46 AM  

Post a Comment

<< Home